Droższa reklama w Radiu BIS

Nowy cennik reklamowy w Radiu BIS.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Zmiana cennika wynika z faktu dostosowania cen do zmienionej od jesieni ub. roku ramówki stacji oraz systematycznie rosnących wskaźników słuchalności.

Pasma zostały określone na podstawie słuchalności kwadransowej. Średnio podwyżka spotu o długości 30 sekund w dni powszednie wyniesie ok. 42%, w weekendy ok. 31%. Najdroższe pasmo w dni powszednie to 14-18, w weekendy 10-16, cena spotu o długości 30 s. w tych pasmach wyniesie 440 zł. Nowy cennik obowiązywać będzie od 1 marca.

Dotychczas za każdy spot reklamodawcy płacili 200 zł.

Radio BIS to stacja skierowana do młodych słuchaczy w wieku 15-25 lat, w tej grupie udział w rynku ogólnopolskim wynosi 1,5%, a zasięg dzienny 2,2% (dane: styczeń-grudzień 2006, w analogicznym okresie roku 2005 udział 1%, zasięg dzienny 1,7%; na podstawie badania Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC).

łk
Autor artykułu:
łk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+