Droższe reklamy w Gali i Focusie

Od października cena reklamy w Gali wzrośnie o cztery proc. a w magazynie Focus o pięć proc.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Oba tytuły wydaje G+J Polska.

Ze względu na silną konkurencję w segmentach podjęto decyzję o wzmocnieniu dystrybucji i zainwestowaniu w te właśnie magazyny w pierwszej kolejności. Wydawcy zależy na utrzymaniu stabilnej pozycji w segmentach i wzmocnieniu pozycji na rynku.

„Chcemy zwrócić uwagę, iż wysokość tych podwyżek nie wpływa na zmniejszenie atrakcyjności kosztów dotarcia. W tym roku nie przewidujemy również zwiększania cen stron reklamowych w pozostałych tytułach G+J” – informuje nas Elżbieta Hołubka, Dyrektor Biura Reklamy G+J Polska.

Średnia sprzedaż ogółem tygodnika „Gala” w pierwszym półroczu br. wyniosła 140 262 egz., a miesięcznika „Focus” 118 139 egz. (dane ZKDP).

łk
Autor artykułu:
łk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online