Droższe reklamy w Trójce

Średnio o 2 proc. wzrosną ceny reklam w Programie Trzecim PolskiegoRadia. Nowy cennik obowiązywać będzie od 10 listopada.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Najdroższy 30 sekundowy spot od poniedziałku do piątku jestmiędzy godz. 8-9 i wynosi 4,5 tys. zł. 3,8 tys. kosztuję między 7-8i między 9-10. Między 16-17 reklama kosztuje 2,5 tys. zł. W paśmiewieczornym najdroższa jest między 20-21 i kosztują 400 zł.

W weekendy 1,8 tys. trzeba zapłacić za reklamę w godz. 10-10.30.Między 14-15 800 zł. Po godzinie 20 reklama kosztuje 400 zł.

- 2-procentowa podwyżka cen emisji reklam w Programie Trzecim,wynika z rosnącego zainteresowania reklamodawców tym medium.Jednocześnie ma na celu dostosowanie cen do aktualnej sytuacji narynku radiowym przy zachowaniu atrakcyjnych kosztów dotarcia dogrup celowych reklamodawców Programu Trzeciego - komentujewprowadzone zmiany Elżbieta Szymańska, szef działu wsparciasprzedaży PR3.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"