Drugą edycję „Dragons Den” oglądało 240 tys. widzów

Drugi sezon show „Dragons Den - jak zostać milionerem” śledziło w TV 4 średnio 242 tys. osób. Program osiągnął nieco gorszy wynik niż wiosną br. i obniżył wyniki stacji w paśmie nadawania.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia oglądalność drugiej serii programu „Dragons Den” wyniosła 242 tys., a towarzyszył jej udział wynoszący 1,46 proc. wśród wszystkich widzów i 2,22 proc. w grupie komercyjnej. Program, nadawany w niedziele o 20.00, wypadł zatem gorzej niż emitowana wiosną pierwsza edycja, którą śledziło 291 tys. widzów przy udziale na poziomie odpowiednio 1,82 proc. i 2,27 proc. (więcej na ten temat). Rok wcześniej w tym paśmie TV 4 miała z kolei 304 tys. widzów, a jej udział wynosił 1,85 proc. i 2,34 proc.

Dobry wynik osiągały też powtórki programu emitowane we wtorki o 21.00. Oglądało je średnio 231 tys. widzów, a udział Czwórki wyniósł w tym paśmie 1,54 proc. (wszyscy 4+) i 2,06 proc. (16-49 lat, dane bez ostatniego odcinka). Dla porównania wiosną br. wtorkowe powtórki śledziło mniej widzów, bo 214 tys. osób przy udziale na poziomie 1,38 proc. i 2,11 proc.

Dane telemetryczne wskazują, że format „Dragons Den - jak zostać milionerem” najchętniej oglądali mężczyźni, ludzie w wieku 25-34 lat, mieszkańcy dużych miast oraz pracownicy średniego i kierowniczego szczebla.

Wpływy z reklam emitowanych podczas drugiego sezonu „Dragons Den” wyniosły 740 tys. zł (dane netto bez rabatów, dotyczą tylko premier). Stacja planuje już kolejną edycję formatu, która ma się pojawić na antenie w przyszłym roku.

Oglądalność „Dragons Den 2” odcinek po odcinku

Profil widowni formatu

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online