Polska zmierzy się z Kolumbią w meczu o wszystko. Gdzie oglądać transmisję?

W niedzielę o godz. 20.00 odbędzie się drugie grupowe spotkanie reprezentacji Polski w ramach MŚ w piłce nożnej. Będzie to tzw. „mecz o wszystko”, w którym nasza drużyna zmierzy się z Kolumbią. Gdzie można oglądać transmisję?

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Mecz Polska-Kolumbia odbędzie się na stadionie Kazań Arena w Kazaniu. Od tego spotkania zależy czy nasza reprezentacja wyjdzie z grupy.

Telewizja Polska oficjalnym nadawcą

Przed pierwszym gwizdkiem będzie można obejrzeć przedmeczowe studio, które w sportowej antenie rozpocznie się już o godz. 16.00 (tuż po zakończeniu meczu Anglia-Panama). Z kolei w publicznej Jedynce transmisja studia rozpocznie się o 19.45.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvp-zarobila-na-mundialu-70-mln-zl-przychodow-z-reklam-i-stref-kibica-sprzedawalismy-spoty-wg-cennika,7171434027062913a ##

Kibicie mecz Polaków będą mogli zobaczyć także w internecie na portalu Mundial2018.tvp.pl (oddzielna sekcja Sport.tvp.pl, która została uruchomiona specjalnie na czas trwania Mistrzostw Świata) oraz w aplikacji mobilnej TVP Sport. Spotkanie będzie dostępne również z alternatywnym komentarzem Piotra „Izaka” Skowyrskiego oraz Macieja Iwańskiego.

Transmisja w 4K

Mecz Polska-Kolumbia będzie można również obejrzeć w kanale TVP 4K, którego rozdzielczość wynosi 3840 na 2160 pikseli (jest ona cztery razy większa od rozdzielczości Full HD). Spotkania Polaków nie pokaże jednak nowy kanał platformy nc+ Canal+ 4K Ultra HD (oglądać można na nim inne spotkania Mundialu - 8 meczów fazy grupowej oraz 4 pojedynki fazy pucharowej).

Strefy kibica i zaangażowanie innych mediów

Drugie spotkanie naszej reprezentacji będzie publicznie transmitowane również w strefach kibica. Licencje na organizacje stref kibica ma ponad 2 tys. podmiotów z całego kraju. Większość to bary, puby i restauracje. Ponadto publiczny nadawca zawarł około 500 umów z władzami miast lub jednostkami samorządowymi.

Pomimo, że to Telewizja Polska jest oficjalnym nadawcą MŚ w piłce nożnej, to wiele różnych mediów również angażuje się w sportową imprezę. Transmisji dzisiejszego spotkania Polaków będzie można wysłuchać w radiowej Jedynce.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/gdzie-za-darmo-ogladac-mundial-rosja-2018-plan-transmisji,7171437790279809a ##

Inne media w naszym kraju nie mogą bezpośrednio transmitować meczów mundialu, ale można na nich śledzić relację z piłkarskiego wydarzenia.

Wyniki oglądalności wtorkowego meczu Polski z Senegalem

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średnia widownia przegranego przez reprezentację Polski meczu z Senegalem pokazanego w TVP1 we wtorek, 19 czerwca br. o godz. 17.00 wyniosła 9,28 mln osób. Przełożyło się to na 65,13 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 68,20 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 66,53 proc. w grupie 16-59. Na antenie TVP Sport spotkanie oglądało dodatkowo 1,86 mln osób, co dało tej stacji odpowiednio 13,01 proc., 14,25 proc. i 14,62 proc. udziału.

Łączna widownia pojedynków na obu antenach wyniosła 11,13 mln osób (78,14 proc., 82,45 proc. i 81,15 proc. udziału). Mecz ten również pokazywał kanał TVP4K, ale nie jest on objęty monitoringiem oglądalności.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/mistrzostwa-swiata-polska-senegal-rzecznik-pzpn-o-braku-czolowych-pilkarzy-na-konferencjach-tak-ustalamy-obsade-by-ich-nie-nadwyrezac,7171433326757505a ##

Tuż po zakończeniu analizowanego spotkania Jacek Kurski na swoim profilu na Twitterze opublikował jego dane oglądalności pochodzące z alternatywnego pomiaru prowadzonego przez Netię, który wzbudza wiele kontrowersji - jego wyniki uznawane są tylko przez publicznego nadawcę. Z tych wyników wynika, że średnia widownia meczu Polski z Senegalem na obu antenach wyniosła 16,53 mln widzów (14,71 mln w TVP1 i 1,82 mln w TVP Sport).

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?