Drugi sezon serialu „Zemsta” z silną kampanią reklamową

FOX Life w związku z premierą drugiego sezonu serialu „Zemsta” przygotował silną kampanię promocyjną.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Rozpocznie się ona 14 listopada br. i potrwa 4 tygodnie. Działania promocyjne obejmują emisję billboardu sponsorskiego na kanałach TVN, TVP i Polsat, a także spotów reklamowych na kanałach z portfolio FOX International Channels Poland: FOX Life, FOX, National Geographic Channel i Nat Geo Wild. W Internecie zaplanowano kampanię na portalach skierowanych do grupy docelowej serialu – kobiet w wieku 25-49 lat. Media, w których realizowana jest kampania, obejmują serwisy: gazeta.pl, nk.pl, wp.pl, You Tube oraz TVN Player, gdzie pojawią się formaty typu display i wideo. Akcja obejmuje też działania na Facebooku. Promocję serialu wspiera również kampania w wyszukiwarkach. Ponadto w aplikacjach na smart fony: Program TV wp.pl i FOX Life TV będą emitowane banery. Reklamy prasowe zostały zakupione również w magazynach: ELLE, Joy, Cosmopolitan, InStyle, Gali, Tele Tygodniu oraz Telekabel.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum, zaś kreację przygotował dział marketingu FOX International Channels Poland.

grafika

Drugi sezon „Zemsty” na antenie FOX Life będzie można oglądać w niedziele o godz. 22.00, począwszy od 18 listopada br.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji