Inne przykłady prac, które będzie można zobaczyć w strefie Ricoh to:
• 32-stronicowy magazyn modowy Color Creative prezentujący wysokiej jakości obraz i bogate odwzorowanie kolorów (papier: Fedrigoni Freelife Symbol Gloss).
• 24-stronicowa ślubna fotoksiążka prezentująca najdrobniejsze szczegóły w celu dokładnego uchwycenia cennych chwil (papier: UPM Digital Finesse Premium).
• 94-stronicowy album „Cult of Porsche” przedstawiający wyjątkowo piękne zdjęcia kultowych samochodów (papier: Arctic G-Print Smooth dla wnętrza i okładki).
„Obecnie właściciel drukarni komercyjnej musi mieć pewność, że sprzęt na którym pracuje pozwoli mu na wszechstronną produkcję, przyjęcie wielu zleceń, pracę na bardzo szerokiej gamie podłoży i opłacalny druk niezależnie od wielkości nakładu. Systemy atramentowe Ricoh nie tylko spełniają te kryteria, ale również zapewniają wysoką jakość odwzorowania obrazu i tekstu” – mówi Sander Sondaal, Director Commercial Print Sales, Graphic Communications, Ricoh Europe.

Poza Ricoh Pro™ VC70000e na stoisku będzie można zobaczyć przykłady prac zrealizowanych na nowej maszynie arkuszowej Pro™ Z75 B2, systemie Pro™ V20100 oraz Pro™ C9200”.
Zainteresowanych spotkaniem z przedstawicielem Ricoh prosimy o wypełnienie formularza na stronie: https://www.ricoh-europe.com/campaigns/hid23











