Drukowanie się przydaje - przekonuje Canon w przewrotnej kampanii reklamowej

Całkowite zaufanie do nowych technologii może być zgubne, czasem najlepszym sposobem na uniknięcie kłopotów jest skorzystanie z drukarki - to wniosek płynący z nowej kampanii promujących markę Pixma od Canona.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Drukowanie się przydaje - przekonuje Canon w przewrotnej kampanii reklamowej

Nośnikami nowej kampanii koncernu Canon zatytułowanej „Never again” jest 5 krótkich spotów, które mają przekonać odbiorców, że korzystanie z tradycyjnej drukarki wcale nie jest passé, i może pomóc w uniknięciu problemów.

W każdym z klipów ich bohaterowie stają wobec sytuacji która dowodzi, że wydrukowanie tradycyjnego dokumentu czy zdjęcia jest bardziej pewnym rozwiązaniem niż poleganie na tablecie, smartfonie czy innym urządzeniu.

Wśród spotów znalazła się m.in. historia mamy, która zamiast wydrukować i pokazać synowi zdjęcie oddaje mu do ręki aparat, by samodzielnie odnalazł konkretną fotografię. W efekcie chłopiec przez pomyłkę otwiera zdjęcia rodziców, których nigdy nie powinien zobaczyć.

Jest opowieść o ojcu, który chce wejść z córką na imprezę na podstawie biletu zamówionego w formie kodu QR. Niestety okazuje się, że wyświetlacz jest pęknięty i kodu nie da się odczytać. Efekt? Ojciec próbuje kupić bilety u konika, który okazuje się policjantem i odstawia mężczyznę na posterunek.

W innym spocie pojawia się duchowny wygłaszający mowę pogrzebową spoglądając na tekst przemówienia na ekranie tabletu. Tablet się zawiesza, a pastor próbując odtworzyć mowę z pamięci popełnia fatalne błędy.

Wszyscy bohaterowie spotów Canona w końcu idą po rozum do głowy i drukują potrzebne im materiały za pomocą urządzenia Pixma ze słowami: „Never again” (Nigdy więcej).

Za kreację kampanii odpowiedzialna jest agencja Grey New York.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele