Drutex partnerem marketingowym niemieckiej potęgi piłkarskiej. Grał w niej Robert Lewandowski

Firma Drutex została oficjalnym partnerem niemieckiego klubu piłkarskiego Bayern Monachium. Umowę podpisano na trzy lata.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:
Drutex partnerem marketingowym niemieckiej potęgi piłkarskiej. Grał w niej Robert Lewandowski
Piłkarze Bayernu promujący współpracę z Druteksem

W ramach współpracy Drutex będzie korzystał z takich świadczeń marketingowych Bayernu Monachium jak m.in. ekspozycja marki na bandach LED wokół boiska, na tablicy sędziowskiej, na profilach social mediowych oraz w oficjalnych kanałach komunikacyjnych klubu.

– Chcemy i możemy wspólnie z Bayernem Monachium kontynuować międzynarodową ekspansję i umacniać swoją pozycję na rynku globalnym –zapowiada w komunikacie Leszek Gierszewski, założyciel i prezes Druteksu. – Drutex to silna i stabilna finansowo firma i lojalny partner w biznesie, a swoją markę i pozycję w branży budowaliśmy przez ostatnie 40 lat – dodaje.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

DRUTEX - Official Partner of FC Bayern

Firma zyskała status partnera platynowego Bayernu Monachium. – Drutex jest jedną z wiodących w Europie firm w swojej branży – tak jak FC Bayern w sporcie. Ponad 40-letnia historia firmy to synonim stabilności i wysokiej jakości, a jednocześnie ciągłej innowacyjności – podkreśla Michael Diederich, wiceprezes Bayernu.

W przeszłości zawodnikiem Bayernu Monachium był Robert Lewandowski.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?