Drutex partnerem marketingowym niemieckiej potęgi piłkarskiej. Grał w niej Robert Lewandowski

Firma Drutex została oficjalnym partnerem niemieckiego klubu piłkarskiego Bayern Monachium. Umowę podpisano na trzy lata.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:
Drutex partnerem marketingowym niemieckiej potęgi piłkarskiej. Grał w niej Robert Lewandowski
Piłkarze Bayernu promujący współpracę z Druteksem

W ramach współpracy Drutex będzie korzystał z takich świadczeń marketingowych Bayernu Monachium jak m.in. ekspozycja marki na bandach LED wokół boiska, na tablicy sędziowskiej, na profilach social mediowych oraz w oficjalnych kanałach komunikacyjnych klubu.

– Chcemy i możemy wspólnie z Bayernem Monachium kontynuować międzynarodową ekspansję i umacniać swoją pozycję na rynku globalnym –zapowiada w komunikacie Leszek Gierszewski, założyciel i prezes Druteksu. – Drutex to silna i stabilna finansowo firma i lojalny partner w biznesie, a swoją markę i pozycję w branży budowaliśmy przez ostatnie 40 lat – dodaje.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

DRUTEX - Official Partner of FC Bayern

Firma zyskała status partnera platynowego Bayernu Monachium. – Drutex jest jedną z wiodących w Europie firm w swojej branży – tak jak FC Bayern w sporcie. Ponad 40-letnia historia firmy to synonim stabilności i wysokiej jakości, a jednocześnie ciągłej innowacyjności – podkreśla Michael Diederich, wiceprezes Bayernu.

W przeszłości zawodnikiem Bayernu Monachium był Robert Lewandowski.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]