Drutex sponsoruje Michała Szpaka

Firma Drutex została sponsorem debiutanckiej płyty Michała Szpaka, finalisty pierwszej polskiej edycji programu X-Factor.

km
km
Udostępnij artykuł:

Kontrakt na sponsoring pierwszej płyty został podpisany w sierpniu br. Michał Szpak ma zaprezentować się jako wykonawca oraz autor kilku tekstów. Większość piosenek zostanie wykonana w języku polskim.

"Współpraca i zaangażowanie w tego typu projekt muzyczny nie jest przypadkowy. Sam wybór wykonawcy również stanowi przemyślaną decyzję. Michał Szpak jest osobowością, wielką indywidualnością, ale przede wszystkim synonimem wyjątkowego talentu [...] Dlatego między innymi zdecydowaliśmy się zostać sponsorem jego najnowszego projektu muzycznego, Wierzę, że jego debiutancka płyta okaże się wielkim sukcesem, a Michał zajmie ważne miejsce na scenie polskiej muzyki rozrywkowej" - powiedział Leszek Gierszewski, prezes firmy Drutex.

"Cieszę się, że firma Drutex zdecydowała się wesprzeć mój debiutancki projekt, ufając w mój talent i wierząc w sukces. Z pewnością tego rodzaju wsparcie w jeszcze większym stopniu wpłynie na moją motywację i mobilizację do stworzenia płyty, która będzie projektem perfekcyjnym, nietuzinkowym, a jednocześnie wyjątkowo energetycznym. Będzie to z pewnością kolekcja nowoczesnych aranży i klimatycznych brzmień" - komentuje Michał Szpak

grafika

Płytę wydaje firma Universal Music Polska, a premierę zaplanowano na jesień br. (więcej na ten temat).

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK