Spot pokazuje, jak członkowie drużyny Illuminar Gaming cieszą się ze zwycięstwa w turnieju. Reklama podkreśla, że T-Mobile czwarty rok z rzędu jest najlepiej ocenianą siecią w badaniu jakości Best in Test, co oznacza, że zapewnia najwyższą jakość połączeń, najlepszą transmisję danych oraz najlepszy streaming wideo.
To kolejna odsłona kampanii wizerunkowej trwającej od miesiąca. W poprzednich reklamach występowała dziennikarka Dorota Wellman, rozmawiała z klientami wracającymi do T-Mobile.
T-Mobile Polska w ostatnim okresie zaangażował się w sponsorowanie turniejów e-sportowych. Telekom promował się w ten sposób m.in. podczas tegorocznego Intel Extreme Masters. Zorganizował tam swoją strefę „#unlimitedgaming”, którą odwiedziło ok. 30 tys. osób.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/t-mobile-polska-wyniki-w-2017-roku-ilu-ma-klientow-jakie-wplywy-i-zysk-ile-stacji-bazowych ##

Obecna odsłona kampanii T-Mobile jest realizowana w internecie - na Facebooku i YouTubie.
Obsługą marketingową firmy zajmują się - we współpracy z jej działem komunikacji rynkowej - firmy FCB Bridge2Fun (kreacja reklam), Liquid Thread (reklamy internetowe), Agencja Warszawa (aktywności w social media), ARC Worldwide (materiały BTL) oraz Mindshare Polska (planowanie i zakup mediów).











