Dulux: wiemy, jak łączyć kolory

'Dulux - Wiemy, jak łączyć kolory' to hasło przewodnie nowejkampanii reklamowej firmy ICI Polska, producenta farb Dulux.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Spoty telewizyjne emitowane będą w okresie marzec - wrzesień2008 r., między innymi w stacjach TVN, Polsat i TVP.

Dobór i zakup mediów, za pośrednictwem których realizowana jestkampania telewizyjna Dulux powierzono firmie MediaCom.

Celem kampanii jest dalsze zwiększanie świadomości marki Duluxwśród polskich konsumentów, jak również wzmacnianie jej wizerunkujako lidera w obszarze koloru. Grupą docelową kampanii są osoby wwieku od 25 do 44 lat o średnich i wyższych dochodach, mieszkającew miastach.

W przygotowanym przez agencję BBDO filmie reklamowym występujesześć postaci symbolizujących wybrane kolory z palety farb Dulux.To trzy kobiety: Niewinny Róż, Śliwka Węgierka i Magnolia oraztrzej mężczyźni: Oliwkowy Szyk, Mglisty Poranek i Kwitnący Lotos.Opowiedziana przy ich udziale krótka historia pokazuje, żedobieranie kolorów może być ekscytujące i zabawne. Zadaniem spotujest podkreślenie, że marka Dulux nie tylko oferuje farby w bardzoszerokiej gamie kolorów, ale także doradza jak atrakcyjnie łączyć je ze sobą. Film ma inspirować konsumentów do odważnego tworzeniazestawień kolorystycznych podczas projektowania domowych wnętrz -podano w komunikacie.

Kampanii towarzyszyć będą materiały reklamowe w punktachsprzedaży. W sklepach dostępne będą próbki kolorów oraz testeryfarb Dulux. Ponadto firma ICI Polska udostępni w sklepach najnowsząKartę Kolorów 2008, zawierającą pełną ofertę kolorystyczną farbDulux.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online