„Duma przedsiębiorcy” - Idea Bank promuje swoich klientów (wideo)

Idea Bank rozpoczyna kampanię „Duma przedsiębiorcy” skierowaną do mikrofirm. Bank będzie reklamował swoich klientów z tego segmentu we własnych oddziałach i internecie.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Duma przedsiębiorcy” - Idea Bank promuje swoich klientów (wideo)

W ramach kampanii „Duma przedsiębiorcy” Idea Bank zamierza bank zamierza sfilmować i opisać dziesiątki historii swoich klientów prowadzących mikrofirmy. - Chcemy aby te materiały stawały się inspiracją dla innych, którzy dopiero szukają własnej drogi rozwoju. Jednocześnie mają być one okazją do reklamy produktów czy usług firmy - opisuje Jarosław Augustyniak, prezes Idea Banku.

Augustyniak podkreśla, że duża część drobnych przedsiębiorców ma ograniczony dostęp do narzędzi marketingowych. - Wielu naszych klientów to start upy, firmy stawiające dopiero pierwsze kroki w biznesie. Razem z nami uczą się przedsiębiorczości i z nami zarabiają swoje pierwsze pieniądze. Postanowiliśmy więc dać im narzędzia, które spowodują, że ich biznes szybciej stanie się znany i przyciągnie klientów - dodaje prezes Idea Banku.

grafika

W departamencie marketingu i PR banku utworzono osobny zespół, który zajmuje się tylko promowaniem klientów. Bank w ramach akcji „Duma przedsiębiorcy” udostępni im swój serwis internetowy, fanpage na Facebooku i placówki. W tych ostatnich zainstalowano elektroniczne tablice ogłoszeń, na których przedsiębiorcy będą mogli promować swoje produkty i usługi. Po wejściu do oddziału klient będzie wypełniał ankietę, przedstawiając swoją ofertę, a bank w kilka minut zamieni ją w reklamę, która będzie pokazywana zarówno na tablicach w placówce, jak i na wielkoformatowych telebimach widocznych z zewnętrz.

Idea Bank przygotuje też dla swoich klientów spoty do telewizji i internetu oraz reklamy prasowe. - W uproszczeniu można powiedzieć, że stajemy się dla naszych klientów agencją reklamową czy PR-ową, z tą tylko różnicą, że bierzemy na siebie wszystkie związane z tym koszty - zapowiada Jarosław Augustyniak.

Pierwsza edycja programu potrwa do końca czerwca. W każdy poniedziałek w specjalnym cyklu „Idealny Biznes” w „Dzień Dobry TVN” wybrani przedsiębiorcy będą mogli zaprezentować swoje firmy, a ich spoty będą emitowane w kanałach TVN 24, Polsat News, TVN CNBC, Polsat Biznes i Superstacja. Ponadto akcja jest prowadzona w prasie (artykuły w ośmiu dziennikach lokalnych Polskapresse i w „Pulsie Biznesu”) oraz internecie (banery reklamowe i raporty na portalu Gazeta.pl).

„Duma przedsiębiorcy” jest zaplanowana cyklicznie i ma objąć minimum 100 mikrofirm.

Za zakup mediów na potrzeby akcji odpowiadają dom mediowy Codemedia, agencja Sales&More i departament marketingu i PR Idea Banku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"