Durex Gorące Letnie Noce i The Dumplings Nowy utwór i teledysk „Bez Słów”

Utwór „Bez słów” to efekt współpracy zespołu The Dumplings z marką Durex, promujący kampanię marki – Gorące Letnie Noce. Kooperacja ma zachęcać do cieszenia się prawdziwym seksem i atmosferą, którą tworzą gorące letnie noce, z zachowaniem bezpieczeństwa.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Przed nami lato i gorące noce. Tytuł kampanii to przewrotne nawiązanie do nachodzących, jak co roku upałów, przed którymi nie da się schronić, a które mogą okazać się bardzo przyjemne. Zespół The Dumplings i marka Durex zachęcają do korzystania z lata w pełni, aby nasze noce stały się jeszcze gorętsze. Utworowi towarzyszy wspólnie stworzony teledysk, którego premiera łączy się z oficjalnym startem kampanii Gorące Letnie Noce. Projekt ma zwracać uwagę na naturalną potrzebę bliskości oraz czerpanie z niej radości, w bezpieczny sposób. 

„Kawałkiem „Bez słów” chcemy mówić o tym, że dwójka ludzi może i powinna wspólnie cieszyć się seksem. Jest to coś naturalnego i unikalnego jednocześnie. Każda relacja jest inna, bo każdy z nas jest inny, jednak to co je łączy to emocje i bliskość. To piękne, gdy dwoje ludzi się kocha i sprawia sobie wzajemną przyjemność.Korzystajcie z lata, pielęgnujcie swoje relacje lub poznawajcie nowych ludzi, zakochujcie się – zawsze bezpiecznie.”– komentuje Justyna Święs z The Dumplings.

„Bez słów” to nowy singiel The Dumplings, który swoją premierę miał 14 czerwca 2019 roku. Do tekstu autorstwa Justyny Święs muzykę skomponował Kuba Karaś. W rezultacie powstał energetyczny kawałek z gatunku elektropop, utrzymany w stylistyce zespołu. Słowa piosenki opowiadają o bliskości, w liryczny sposób opisując budowane napięcie i przyjemność, którą przynosi jej doświadczanie. Artystka, w subtelnych i bezpretensjonalnych słowach, przekazuje jak istotne jest pielęgnowanie relacji oraz fizycznej bliskości. 

„O uczuciach i seksie trzeba rozmawiać, dzielić się zarówno swoimi emocjami, jak i doświadczeniem. Dzięki temu wzajemnie się uczymy, wspieramy, możemy bardziej o siebie zadbać. To bardzo ważny krok na drodze do budowania większej świadomości oraz otwartości, które dzięki temu projektowi możemy promować. Ma on dla nas wymiar kampanii społecznej i bardzo cieszy nas fakt, że jesteśmy jego częścią.”– dodaje Kuba Karaś z The Dumplings.

Utworowi towarzyszy klip, wyreżyserowany przez Daniela Jaroszka. Do realizacji wideo zostały zaangażowane prawdziwe pary, bez doświadczenia aktorskiego. Twórcom zależało na pokazaniu autentycznych relacji oraz emocji pomiędzy partnerami. W klipie występują cztery różne pary, by podkreślić, że temat seksu dotyczy każdego niezależnie od wieku, płci, czy stażu związku. Wszystkie łączy silne uczucie i intymność, której piękno realizatorzy starali się uchwycić. 

„Współpracą z The Dumplings, marka Durex sięga po nową jakość, którą chce na stałe wpisać w swoje DNA. Zwracamy się w kierunku edukacji i otwartości wokół seksu. Chcielibyśmy, by ludzie nie wstydzili się o tym rozmawiać, aby seks przestał być tematem tabu. Gorące, letnie noce właśnie nadeszły, a my chcemy zachęcić wszystkich, by cieszyli się sobą, okazywali sobie uczucia i robili piękne rzeczy. Uważamy, że więcej bliskości w codzienności może uczynić świat piękniejszym.” – mówi Justyna Dadał, Senior Brand Manager marki Durex.

Sceneria została dobrana tak by, jak najlepiej oddać naturalny charakter każdej z par, a kontekst osadzenia akcji w czasie letnich wakacji dodatkowo sprzyja poczuciu beztroski i zachęca, by w pełni cieszyć się sobą. Z klipu płynie przekaz, aby niezależnie od sytuacji zawsze pamiętać o bezpieczeństwie i zdrowiu swoim oraz bliskich. Bezpieczny seks to wyraz troski o siebie oraz partnera. Odpowiednio dobrane produkty mogą jeszcze dodatkowo zwiększyć przyjemność i intensywność doznań.

The Dumplings – BEZ SŁÓW | [Durex: Gorące Letnie Noce]

Tekst: Justyna Święs

Muzyka: Kuba Karaś

Durex na IG                             https://www.instagram.com/durex_polska/

CLIENT: Durex

Senior Brand Manager: Justyna Dadał

CAMPAIGN IDEA:

Agency: Feeders Agency | www.feeders.agency 

Creative Concept & Communication Strategy: Łukasz Szczybelski 

Art Director: Konrad Wullert

Copywriter: Łukasz Szczybelski

Graphic Designer: Jagoda Gizińska

Account Team: Antonina Kolarczyk, Krzysztof Kiełpiński, Daria Polarczyk [2012 Agency]

Agency Producer: Agnieszka Fatek

Creative Support: Adam Czartoryski

VIDEO:

Production House: Papaya Films

Director: Daniel Jaroszek  Script: Daniel Jaroszek, Łukasz Szczybelski DoP: Kuba Burakiewicz Producer: Maciek Szrek Production Manager: Julia Guz Costume Design: Sandra Kowalska, Konrad Wullert Edit: Maciej Kozłowski

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online