Duże wzrosty reklamowe Antyradia i RMF FM. Jedynka i Trójka ze spadkami (Top10)

W pierwszej połowie br. dwucyfrowo wzrosły wpływy z reklam Antyradia, RMF Classic i RMF FM. Mniejsze przychody miały Jedynka, Trójka i Vox FM – wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W okresie styczeń-czerwiec br. radio zarobiło cennikowo na reklamach 1,66 mld zł, co oznacza 7,4 proc. wzrost rok do roku – wynika z analizy Wirtualnemedia.pl (dane cennikowe netto, bez rabatów, Kantar Media).

Pozycję lidera niezmiennie utrzymuje RMF FM. Stacja zwiększyła wpływy z reklam względem I połowy 2022 roku o 24,7 proc. - do 1,66 mld zł.

Drugie na podium Radio Zet utrzymało przychody reklamowe niemal na identycznym - jak przed rokiem - poziomie 921,1 mln zł.Trzecią lokatę zajmuje Program III Polskiego Radia z wynikiem 160,9 mln zł – niższym rok do roku o 8,6 proc.

Mniej na reklamach zarobiła w omawianym okresie radiowa Jedynka – zmniejszyła przychody reklamowe o 16,6 proc., do 156,9 mln zł.Spadek wpływów notuje również radio Vox FM – w I połowie br. wyniosły one 88 mln zł i były niższe rdr o 6,2 proc.

Radio Tok FM zarobiło na reklamach 134,8 mln zł (+9,3 proc.), Antyradio – 75,6 mln zł (+33,7 proc.), Eska Warszawa – 73,5 mln zł (+3 proc.), RMF Classic – 72,8 mln zł (+27,4 proc.), a Eska Wrocław – 70,2 mln zł (+6,3 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji