Od nowego roku zapowiadane są duże zmiany w polskiej filii szwajcarskiego wydawcy Marquard Media AG Zug. Z dniem 1 stycznia 2004 r ruszy nowy dom wydawniczy Marquard Media Polska, który powstanie z połączenia Marquard Sport Media i JMG Magazine Publishing Company.
Do grona kadry zarządzającej skonsolidowaną operacją Marquarda w Polsce powołani zostali:
Tomasz Zięba - CEO (Prezes Zarządu)
Beata Dymacz - CFO (Wiceprezes Zarządu)
Albrecht Hengstenberg - Wiceprezes Zarządu ds. Strategicznych
Beata Milewska - Wydawca Grupy Magazynów
Jerzy Jańczak - Wydawca Grupy Dzienników
Marquard Media Polska Sp. z o.o. zatrudniać będzie łącznie ponad 300 pracowników, a jej obroty w 2004 r mają przekroczyć 100 mln złotych.
Najważniejsze tytuły nowe wydawnictwa to:
Przegląd Sportowy, Tempo, Sport i Magazyn Sportowy - w segmencie sportowym.

w segmencie ekskluzywnym CKM i Playboy, Cosmopolitan, Shape i Voyage.
"Marquard Media Polska stworzy silniejszą niż dotychczas platformę dla umacniania pozycji i dalszego rozwoju w Polsce. Uprościliśmy naszą strukturę, tworząc lepsze warunki tak dla dalszej ekspansji naszych tytułów, jak i nowych form aktywności." - mówi Tomasz Zięba.











