„Dużo rozmawiasz, mało płacisz” w kampanii karty telegrosik (wideo)

W telewizji i prasie rozpoczęła się kampania reklamująca nową promocję karty telegrosik. Akcję - prowadzoną pod hasłem „Dużo rozmawiasz, mało płacisz” - wspólnie z Galeną, operatorem tej usługi, przygotowały firmy Innovations i Effective Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prowadzona od 24 lutego kampania karty telegrosik wspiera promocję, w ramach której po każdych 10 minutach połączenia na telefony stacjonarne do Europy Zachodniej, USA i Kanady kolejne 30 minut jest darmowe. Akcja - zaplanowana do końca marca - obejmuje telewizję (TVP 1, TVP 2 i Polsat) oraz prasę (magazyny kobiece i TV guide’y).

Kreację kampanii przygotował dział marketing spółki Galena, operatora usługi telegrosik, produkcją spotu telewizyjnego zajęła się agencja Innovations, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Effective Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online