"Polityka" (Polityka Spółdzielnia Pracy) odnotowała w marcu 2008r. najwyższą sprzedaż spośród wszystkich tygodnikówspołeczno-politycznych - wynika z najnowszych danych ZwiązkuKontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem "Polityki" wyniosła 148 887 egz. i byłao 9,7 proc. niższa niż w analogicznym okresie roku 2007. Słabywynik odnotował również "Wprost" - spadek o 16 proc. do poziomu105,9 tys. egzemplarzy (najgorszy wynik w swojej historii).
Na trzecim miejscu znalazł się "Newsweek Polska" (Axel SpringerPolska) - sprzedaż wzrosła o 5,7 proc. i wyniosła 134 641egzemplarzy. Wynik poprawił także "Gość Niedzielny" i"Przekrój".
Wśród tygodników zamieszczających przedruki z prasy polskiej izagranicznej liderem jest "Angora" (wzrost sprzedaży), wyprzedzając"Forum".

Średnia sprzedaż tygodnika 'Nie' wyniosła 74 646 egz.,zdecydowanie więcej niż "Gazety Polskiej" (Niezależne WydawnictwoPolskie).











