Dwa srebrne Effie dla ING Banku Śląskiego

Podczas tegorocznego konkursu Effie Awards 2016, w którym nagradzane są najbardziej efektywne kampanie marketingowe, jury przyznało ING dwie nagrody. Srebrne statuetki otrzymały kampania „Kto oszczędza tego stać na niezależność” oraz serwis internetowy „Navidom”.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Srebro w kategorii Brand Experience otrzymał Navidom - pierwszy tego typu serwis w Polsce skierowany do osób zainteresowanych kupnem mieszkania. Prowadzi krok po kroku przez proces wyboru i kupna własnego M - ułatwiając jego wybór, wyliczenie kosztów jego zakupu i utrzymania, negocjacje ze sprzedającym oraz załatwianie formalności niezbędnych do sfinalizowania transakcji.

W kategorii Bankowość doceniono kampanię Otwartego Konta Oszczędnościowego. ING Bank Śląski wytrwale motywował w niej Polaków do oszczędzania, propagując niezależność, która wynika z posiadanych oszczędności. Kampania popularyzowała zasady oszczędzania i motywowała do aktywnego odkładania pieniędzy. 

- Nasz bank od lat edukuje, inspiruje i zachęca Polaków do podejmowania lepszych decyzji finansowych. Chcemy wspierać ludzi w realizacji ich planów. ING nie tylko promuje taką postawę w komunikacji, ale również dostarcza realne narzędzia, które pomagają osiągać wyznaczone cele. Serwis Navidom jest właśnie takim narzędziem, które odpowiada na potrzeby osób planujących zakup mieszkania i jednocześnie dowodem, że w ING liczą się ludzie. Ogromnie mnie cieszy, że nasze działania w tym zakresie zostały docenione - w kategorii brand experience jesteśmy jedynym nagrodzonym bankiem. Pozostali nagrodzeni w tej kategorii to IKEA, która znana jest z dbałości o customer experience (złoto za „Kuchnię spotkań IKEA”) i #Fantaselfie (srebro) - mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za marketing.

Konkurs Effie Awards organizowany jest w Polsce od 2000 roku. Nagradza kampanie marek, które prowadzą najbardziej efektywne działania komunikacyjne i osiągają wysokie wyniki biznesowe. Łącznie ING Bank Śląski za swoje kampanie zdobył w nim już 17 statuetek, w tym trzy złote.

W tegorocznym konkursie prace oceniało 102-osobowe jury pod opieką przewodniczących. Jak potwierdzają jurorzy, polska edycja Effie Awards ma najbardziej wymagający formularz zgłoszeniowy i najbardziej rozbudowany analityczny system ocen.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP