Dwie kampanie Havas Worldwide wśród najlepszych kampanii społecznych roku 2012

Aż dwie kampanie społeczne przygotowane przez agencję Havas Worldwide dla Fundacji Rak’n’Roll znalazły się wśród dwunastu wyróżnionych w tegorocznym II Plebiscycie Czytelników serwisu kampaniespołeczne.pl. Na tę najlepszą można głosować do 30 stycznia.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Kampanie „1%. Zbieramy na cycki, nowe fryzury i dragi” oraz „GADAJ*BADAJ” autorstwa Havas Worldwide w niekonwencjonalny sposób zwracają uwagę na problem chorób nowotworowych u kobiet i mężczyzn. Fundacja od kilku już lat zaraża pozytywną energią i zachęca osoby chore do konstruktywnej walki z chorobą, a w swoich działaniach przeciwstawia się temu, co schematyczne, stereotypowe i smutne. To swoista rak’n’rollowa subkultura, która walkę z rakiem chce wygrywać głośno, kolorowo i radośnie.

Odważna kreacja do kampanii „Zbieramy na cycki, nowe fryzury i dragi” zachęcała do przekazania 1% podatku na rzecz fundacji Rak’n’Roll. Wszystko po to, aby fundacja mogła realizować działania statutowe, w tym m.in. społeczne akcje edukacyjne i świadomościowe oraz organizację warsztatów piękności i grup wsparcia.

Najnowszy projekt – „GADAJ*BADAJ”, to edukacyjna kampania społeczna, która zachęca do regularnych badań w celu profilaktyki nowotworów prostaty. W ramach kampanii powstał m.in. spot reklamowy w reżyserii Wojciecha Smarzowskiego z udziałem: Kingi Preiss, Magdaleny Popławskiej, Olgi Bołądź i Leszka Lichoty.

Na najlepszą spośród dwunastu kampanii można głosować na stronie: www.kampaniespoleczne.pl

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"