„Dwie korzyści dla zdrowia” reklamują Raphacholin Forte (wideo)

Trwa kampania reklamowa leku na niestrawność i zaparcia Raphacholin Forte (produkowanego przez Herbapol Wrocław). Akcję - prowadzoną pod hasłem „Jeden lek, dwie korzyści dla zdrowia!” - przygotowały firmy Goahead, Alvernia Studios i Effective Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania Raphacholin Forte podkreśla, że preparat ten z jednej strony leczy objawy niestrawności, a z drugiej - w naturalny, fizjologiczny sposób pomaga przy zaparciach. Motywem reklam jest spotkanie grupy przyjaciół przy stole.

Akcja, prowadzona od początku listopada, obejmuje telewizję (30-sekundowy spot w kanałach głównych i tematycznych) oraz apteki (displaye, ulotki poradnikowo-reklamowe, świąteczne standy).

Kreację kampanii przygotowała agencja Goahead, produkcją spotu zajęła się firma Alvernia Studios, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Effective Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa