W sezonie 2015/2016 „Dwie prawdy” nadawane były w TVN24 w dni powszednie o godz. 21.00, w okresie od 31 sierpnia 2015 roku do 23 czerwca 2016 roku. Średnia widownia magazynu w tym okresie wyniosła 283 tys. osób, co przełożyło się na 1,80 proc. udziału wśród wszystkich widzów i 1,40 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów zgromadziło wydanie „Dwóch prawd” pokazane 21 stycznia br. Jego średnia widownia wyniosła 527 tys. osób.
Trzy topowe odcinki magazynu
Dla porównania odcinki audycji, pokazywane w analogicznym okresie rok wcześniej (tj. od 1 września 2014 roku do 25 czerwca 2015 roku) gromadziły przed telewizorami 191 tys. osób, co przełożyło się na 1,20 proc. udziału w obu analizowanym grupach wiekowych. Oznacza to, że program zyskał 92 tys. widzów.

TVN24 w paśmie nadawania programu wygrał walkę o widza z mającą większy zasięg naziemną stacją TVP Info, której udział wyniósł wówczas 1,74 proc. Gorzej od newsowych stacji TVN i TVP poradził sobie Polsat News (0,53 proc.). Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.
Oglądalność programu na tle konkurencji
Wydania „Dwóch prawd” pokazywane od poniedziałku do czwartku prowadzą Roman Kurkiewicz i Jana Wróbel. Z kolei gospodarzami piątkowych wydań od kwietnia br. są Cezary Michalski i Marek Migalski.
„Dwie prawdy” to program publicystyczny, w którym jego gospodarze dyskutując ze sobą, konfrontują swoje poglądy dotyczące m.in. spraw społecznych, politycznych czy światopoglądowych.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jak-mierzy-sie-ogladalnosc-telewizji-w-polsce ##











