„Dwie prawdy” zyskały 92 tys. widzów. TVN24 wygrał z TVP Info

Program „Dwie prawdy” w sezonie 2015/2016 oglądało 283 tys. osób. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej audycja zyskała 92 tys. widzów. TVN24 w czasie jej nadawania wygrał walkę o widza z TVP Info i Polsatem News, a wpływy reklamowe wyniosły 1,04 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Dwie prawdy” zyskały 92 tys. widzów. TVN24 wygrał z TVP Info
Roman Kurkiewicz i Jan Wróbel, fot. TVN

W sezonie 2015/2016 „Dwie prawdy” nadawane były w TVN24 w dni powszednie o godz. 21.00, w okresie od 31 sierpnia 2015 roku do 23 czerwca 2016 roku. Średnia widownia magazynu w tym okresie wyniosła 283 tys. osób, co przełożyło się na 1,80 proc. udziału wśród wszystkich widzów i 1,40 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów zgromadziło wydanie „Dwóch prawd” pokazane 21 stycznia br. Jego średnia widownia wyniosła 527 tys. osób.

Trzy topowe odcinki magazynu

Dla porównania odcinki audycji, pokazywane w analogicznym okresie rok wcześniej (tj. od 1 września 2014 roku do 25 czerwca 2015 roku) gromadziły przed telewizorami 191 tys. osób, co przełożyło się na 1,20 proc. udziału w obu analizowanym grupach wiekowych. Oznacza to, że program zyskał 92 tys. widzów.

TVN24 w paśmie nadawania programu wygrał walkę o widza z mającą większy zasięg naziemną stacją TVP Info, której udział wyniósł wówczas 1,74 proc. Gorzej od newsowych stacji TVN i TVP poradził sobie Polsat News (0,53 proc.). Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.

Oglądalność programu na tle konkurencji

Wydania „Dwóch prawd” pokazywane od poniedziałku do czwartku prowadzą Roman Kurkiewicz i Jana Wróbel. Z kolei gospodarzami piątkowych wydań od kwietnia br. są Cezary Michalski i Marek Migalski.

„Dwie prawdy” to program publicystyczny, w którym jego gospodarze dyskutując ze sobą, konfrontują swoje poglądy dotyczące m.in. spraw społecznych, politycznych czy światopoglądowych.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jak-mierzy-sie-ogladalnosc-telewizji-w-polsce ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online