Layout pisma nawiązuje do grafiki stron internetowych. Na 68 stronach “DYou” znaleźć można wywiady z gwiazdami młodego pokolenia, reportaże z koncertów i planów filmowych, ciekawostki i plotki ze świata celebrytów. W magazynie są też opisy i testy nowości rynkowych (np. kosmetyków czy sprzętu sportowego), a także quizy i psychotesty. Redaktor prowadzącą tytułu została Magdalena Jaworska. Magazyn kosztuje 7,99 zł, a jego nakładu wydawca nie ujawnia. Do pierwszego numeru dołączono torebkę.
Wprowadzenie miesięcznika na rynek wspierane jest kampanią w telewizji (kanały ogólnopolskie i tematyczne), prasie, internecie (m.in. Fotka.pl), kinie (Multikino) oraz w punktach sprzedaży prasy. Spot telewizyjny został przygotowany przez agencję DSK, media zaś zakupił MPG. W internecie za kreację odpowiadał Nethouse, a media zakupił Infinity Media.












