Głównym celem VF Poland jest zoptymalizowanie dostawy jedzenia. Wsparcie skierowane jest przede wszystkim do restauracji, ale także związane jest z benefitami dla klientów. Stworzenie dedykowanej floty dostawców ma umożliwić dostawę właściwie każdej restauracji w Polsce, dzięki czemu lokal dotychczas nie oferujący dowozu jedzenia będzie miał taką alternatywę.
- Powołana na początku lipca 2015 spółka zatrudnia na chwilę obecną 30 kierowców. Realizujemy dostawy m.in. dla McDonald’s, który jest obecny w ofercie na PizzaPortal.pl i nie posiada własnego systemu dowozu jedzenia. Planujemy rozbudować flotę dostawców do 1000 kierowców, którzy będą korzystali z elektrycznych aut przyjaznych środowisku - zapowiedział Lech Kaniuk.
VF Poland zamierza stworzyć nową technologię logistyczną, dzięki której dostawy mają być lepiej zorganizowane. W planach jest obniżenie czasu dostawy z 58 do średnio 35 minut.

Ponadto w trakcie dostarczania jedzenia klient ma dokładnie wiedzieć gdzie jest jego zamówienie oraz w jakim czasie dotrze pod wskazany przez niego adres. Czas dostawy będzie aktualizowany za pomocą GPS i traffic data, analizującego natężenie ruchu. Dodatkowo spółka planuje wprowadzić do samochodów kamery, które będą podłączone do systemu GPS. Takie rozwiązanie umożliwi klientom sprawdzenie stanu drogi (ruch, panujące warunki) w wyznaczonej trasie dostawy.











