Dziadek do orzechów pracuje dla marki Inka

Agencja reklamowa Dziadek do orzechów wygrała przetarg marki Inka na realizację kampanii sprzedażowej dla napojów roślinnych, która odbywa się przez cały wrzesień 2024 roku.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Dziadek do orzechów pracuje dla marki Inka

Dziadek do orzechów odpowiada m.in za przygotowanie idei kreatywnej wraz z key visualem i wiodącym hasłem kampanii, mechaniki aktywacji wraz z nagrodami oraz kreacji i produkcji formatów reklamowych w postaci spotu video, POS-ów oraz szeroko rozumianych działań digitalowych. 

Do zadań agencji należeć będą także współprace influencerskie oraz zakup i obsługa mediów dla kampanii kaw zbożowych Inka.

Firmy nie podają liczy pozostałych uczestników przetargu. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+