Raperka reklamuje kultowe wafelki

Firma Lotte Wedel wraca z reklamą wafelków WW. W nowej odsłonie platformy kreatywnej „Co znaczy WW?”  do CatchUpa dołącza raperka Dziarma.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Raperka reklamuje kultowe wafelki

Dziarma jest znana z odważnych tekstów i wyrazistego stylu. W najnowszych spotach marki WW wspólnie z CatchUpem rozważa, co stoi za akronimem WW, proponując swoje kreatywne interpretacje. Dzięki jej udziałowi kampania wafelka Lotte Wedel ma nabrać nowego wymiaru, wzbogacając ją o świeżą, kobiecą perspektywę.

- Sukces zeszłorocznej kampanii i towarzyszące jej aktywacje konsumenckie, wpłynęły na wzrosty sprzedaży, do tego niesamowicie pozytywny odbiór kampanii pokazuje, że platforma „Co znaczy WW?” udźwignęła ciężar i wyzwanie, jakim było komunikacyjne wskrzeszenie tak ikonicznej marki po blisko 25 latach – komentuje Joanna Gerlee, creative director Digital Kingdom.

Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada agencja Digital Kingdom, za produkcję Film Produkcja, spot wyreżyserował Maciej Przężak. Działania prowadzone są zarówno w digitalu, jak i punktach sprzedaży. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"