Dzieciaki stawiają na Nintendo

Interesujące wyniki dała ankieta przeprowadzona wśród amerykańskich dzieci w wieku od 8 do 12 lat. Okazuje się, że według młodych Amerykanów „najfajniejszą” marką jest Nintendo – producent gier wideo.

4press
4press
Udostępnij artykuł:

Badania przeprowadziły firmy Decision Analyst oraz Hypothesis. W wyborach ulubionej marki Nintendo wyprzedziło takie firmy jak Disney, McDonald's czy Nike. Na Nintendo wskazało aż 42% badanych dzieci. Takie wyniki mogą sugerować, że w przyszłości – gdy ankietowani będą samodzielnie decydować o swoich wydatkach – pozycja branży gier może być jeszcze silniejsza, niż obecnie.  Źródło: GameSpot

4press
Autor artykułu:
4press
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję