Dziecięce głosy wracają w nowej reklamie Haribo

Marka żelków owocowych Haribo rusza z nową odsłoną kampanii telewizyjnej, będącej kontynuacją reklamy, w której dorośli mówią dziecięcymi głosami i odnajdują w sobie prawdziwą dziecięcą radość. W nowej reklamie marka zachęca, by posłuchać swojego wewnętrznego, dziecięcego głosu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Dziecięce głosy wracają w nowej reklamie Haribo

W najnowszym spocie reklamowym Haribo, dziecięcymi głosami wyrażone są wewnętrzne myśli i pragnienia dorosłych, którzy sięgając po Złote Misie Haribo, celebrują swoje wewnętrzne dziecko. Reklama ma odzwierciedlać obietnicę marki, bezpośrednio nawiązując do jej motta: „Haribo smak radości dla dzieci i dorosłych”.

Nowa kampania, która będzie realizowana cały rok, obejmie emisję spotów w największych stacjach telewizyjnych. Marka planuje także specjalne materiały wideo, które pojawią się m.in. na YouTube oraz w mediach społecznościowych. Dodatkowo kampania wspierana będzie działaniami PR, aktywacjami w social mediach, działaniami reklamowymi w najpopularniejszych stacjach radiowych oraz w kinach.

Za pomysł kreatywny i produkcję reklam odpowiada agencja Quiet storm. Adaptacją na rynek polski zajęła się agencja Pakt we współpracy ze studiem produkcyjnym Flota Filmowa. Za komunikację PR oraz influencer marketing odpowiada agencja Yellowcups.Zakup mediów realizuje dom mediowy Mindshare.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie