Reklamy przekonują, że nowe zestawy klocków Lego Duplo pozwalają najmłodszym dzieciom na kreatywną zabawę. Dzięki temu dzieci rozwijają wyobraźnię, doskonalą zdolności motoryczne i ćwiczą koncentrację, budując rozmaite budowle i modele.
Kampania reklamowa jest prowadzona w telewizji (15- i 8-sekundowe spoty w kanałach głównych i tematycznych, m.in. Disney Junior, TVP ABC, MiniMini, Nickelodeon, BBC Cbeebies) oraz internecie (portale główne, serwisy dla rodziców i o grach, m.in. Parenting.pl, Mjakmama24.pl, eDziecko.pl i Miastodzieci.pl, spoty na YouTube, Player.pl i Ipli).
Ponadto akcja obejmuje artykuły i porady w serwisach parentingowych i kobiecych na temat rozwoju dzieci oraz współpracę z blogerami parentingowymi, takimi jak m.in. Makóweczki, Blog Ojciec, Mamy Gadżety, Sroka O i Bakusiowo.

Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada dom mediowy Carat Polska.











