- Polska Press Grupa skupiona jest przede wszystkim na działaniach w internecie i rozwoju cyfrowych kompetencji. Nie tylko poprawiamy jakość naszego portfolio online, ale także stawiamy na nowoczesny design i lepszą komunikację z internautami. Naszym celem jest dostarczanie treści w sposób dynamiczny i intuicyjny. A także jak najszersza ich dystrybucja w wielu kanałach. Wprowadzane zmiany w naszych serwisach to jednak nie tylko technologiczna optymalizacja, ale również krok w budowaniu nowoczesnego wizerunku naszej firmy i w dalszym wzmacnianiu jej pozycji na rynku – przekazał mediom Zenon Nowak, prezes zarządu Polska Press Grupy.
Nowa strona główna serwisu Dziennikzachodni.pl, w którym jako pierwszym zostały wprowadzone zmiany, proponuje internautom przebudowany układ. Dzięki zmianie w architekturze serwis działa szybciej, elementy nawigacyjne są przyjaźniejsze dla użytkowników, a strona zyskała przejrzystszy layout.

Zmiany w PPG
- Nowa strona główna serwisu Dziennikzachodni.pl to kierunek zmian dla wszystkich naszych produktów online. Technologiczne i dziennikarsko odpowiadamy na toczącą się właśnie rewolucje w mediach: jesteśmy wiarygodni, bliscy ludziom, nowocześni i estetyczni. Mamy własne zdanie i walczymy o nasze regiony i miasta – dodał Marek Twaróg, redaktor naczelny Polska Press Grupy.
Jak informuje spółka, pracę dziennikarzy wspiera nowoczesny system CMS 2.0, który usprawnia zarządzanie treściami oraz dystrybucję między nośnikami digital i offline. Ponadto zaktualizowane elementy key visual będą wykorzystywane w mediach społecznościowych, ramówkach wideo i komunikacji marketingowej. W serwisie wprowadzono tzw. narzędziownik do wygodnego przeglądania najważniejszych tematów regionalnych, które będą prezentowane w pełnoekranowym, dynamicznym formacie na urządzeniach mobilnych oraz tryb dark mode, chroniący oczy i oszczędzający energię. Za graficzne aspekty zmian odpowiadał Tomasz Bocheński – dyrektor artystyczny Polska Press Grupy, a platforma powstała przy udziale zespołów UX, UI i Architektów platformy.

Czytaj także: Drożeją dzienniki Polska Press
Kluczowe działania skupiały się również na obszarach reklamy natywnej i display. - Naszym celem jest stworzenie przyjaznego środowiska dla użytkowników i reklamodawców, łącząc ekspozycję reklam z nową formułą zarządzania treściami, co zwiększa ich efektywność. Wprowadzamy większe, atrakcyjne formaty reklamowe, które przyciągają uwagę, tworząc spójny obraz produktu premium - przekazał mediom Paweł Kossek, dyrektor zarządzający Centralnego Biura Reklamy.
Zmiany w serwisie Dziennikzachodni.pl to początek przebudowy wszystkich produktów internetowych wydawcy. Pod hasłem "Tutaj wszystko" zostanie przeprowadzona kampania promocyjna tych zmian, do której wykorzystane zostaną głównie media należące do Polska Press Grupy.











