Dziewczynki uczą się przywództwa w spocie Crédit Agricole

Agencja BETC Paris przygotowała na zlecenie francuskiego Crédit Agricole spot, w którym pokazuje, w jaki sposób sport wpływa na charakter przyszłych liderek w biznesie i organizacjach społecznych.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W kolejnych ujęciach widzimy młode dziewczyny, które opowiadają o swoich rolach w dorosłym życiu. Jedna jest szefową dobrze prosperującego start-upu, druga orkiestry, inna kieruje NGO-sem. Kolejna odpowiada za prace naukowe kilkudziesięciu laboratoriów. Wszystkie łączy jedna cecha - od dziecka uprawiają sport, dzięki czemu budują pewność siebie i uczą się zdrowej konkurencji.

Crédit Agricole zwraca tym spotem uwagę, jak sportowa rywalizacja kształtuje charakter dziewczynek, które wyrastają na liderki w życiu społecznym i gospodarce. Pokazuje pozytywne wartości płynące z rywalizacji, pokonywania własnych granic i słabości. We Francji Crédit Agricole prowadzi projekt „Sport jako szkoła życia”, skierowany do ambitnej młodzieży, która chce rozwijać swoje umiejętności w różnych dyscyplinach sportu.

Spot został stworzony z okazji zbliżających się piłkarskich mistrzostw świata kobiet FIFA, które w tym roku odbędą się we Francji. Sponsorem imprezy jest Crédit Agricole.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"