Serial „Dziewczyny ze Lwowa 4” nadawany jest w TVP1 w piątki o godz. 20.35, począwszy od 13 września br. Po trzech odcinkach jego średnia oglądalność wyniosła 1,44 mln widzów przy udziale w rynku telewizyjnym na poziomie 9,94 proc. w grupie 4+, 3,87 proc. w 16-49 i 6,22 proc. w 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Do tej pory największą widownię, wynoszącą 1,57 mln oglądających, zgromadził trzeci odcinek serialu.

Dla porównania, pokazywaną jesienią ub.r. trzecią edycję „Dziewczyn ze Lwowa” pokazywaną w soboty o godz. 20.30 oglądało o 80 tys. widzów więcej. Pierwszy trzy odcinki serialu śledziło wówczas średnio 1,52 mln osób, a udział TVP1 wynosił 11,35 proc. w grupie 4+, 4,94 proc. w 16-49 i 7,84 proc. w 16-59.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wojenne-dziewczyny-zyskuja-widzow-tvp1-liderem-3-sezon,7170838471800449a ##
TVP1 w paśmie nadawania „Dziewczyn ze Lwowa 4” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie jest Polsat, emitujący wówczas widowisko „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”, którego udział wśród wszystkich widzów wynosi 15,02 proc. Trzecia jest TVP2 (gł. „Czar par”; 9,76 proc. udziału), a najsłabiej wśród tzw. „wielkiej czwórki” wypada TVN (filmy w paśmie „Superkino”; 9,02 proc.).

Z kolei w grupach 16-49 i 16-59 TVP1 zajmuje miejsce ostatnie wśród analizowanych stacji.
„Dziewczyny ze Lwowa” to serial obyczajowo-komediowy produkowany dla TVP1 przez Studio A, należące do ATM Grupy. Opowiada perypetie czterech młodych dziewczyn: Uljany (w tej roli Anna Gorajska), Poliny (Magdalena Wróbel), Olyi (Katarzyna Ucherska) i Swietłany (Anna Maria Buczek), które po stracie pracy we Lwowie przyjeżdżają do Warszawy w poszukiwaniu lepszego życia i nowych perspektyw dla siebie oraz bliskich, których zostawiły na Ukrainie.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/osiecka-serial-tvp-eliza-rycembel-magdalena-poplawska-opinie,7170861098035329a ##












