Zysk netto spółki wyniósł w pierwszych trzech kwartałach roku 3 307 tys. zł (wzrost o 15,7 proc.), a w samym trzecim kwartale – 876 tys. zł (spadek o 2,2 proc.). W trzecim kwartale przychody ze sprzedaży ogółem wyniosły 3 344 tys. zł (wzrost o 11,2 proc.), a wskaźnik EBITDA – 1041 tys. zł (spadek o niecały 1 proc.).
„W trzecim kwartale poczyniliśmy znaczne postępy w zakresie rozwoju naszej oferty dla przedsiębiorców. Mam tu na myśli przede wszystkim uruchomienie portalu poradnikbiznesu.pl, o tematyce podatkowo-księgowej, oraz rozszerzenie naszych kompetencji w zakresie marketingu internetowego pozwalające na wyjście z ofertą nowych produktów dla biznesu. Omawiany okres był udany także z punktu widzenia wyników finansowych - tu cieszy przede wszystkim rentowność oraz stabilny wzrost, który powinien doprowadzić nas do udanego zamknięcia roku” - komentuje Łukasz Piela, prezes zarządu e-Kiosk SA.

W trzecim kwartale spółka podpisała kontrakty m.in. z Polską Agencją Prasową, Żabką Polską, Naukową i Akademicką Siecią Komputerową oraz Miejskim Przedsiębiorstwem Komunikacji w Poznaniu.

Należąca do e-Kiosk SA marka Nexto (księgarnia internetowa z audiobookami, e-bookami i e-prasą) po raz kolejny była patronem Kawiarni Literackiej w ramach XV edycji OFF Festival w Katowicach. Wydarzenia kulturalne zorganizowane w specjalnie zaaranżowanym namiocie promowały produkty z portfolio marki.
Spółka informuje również, że w raportowanym okresie uruchomiła portal internetowy poradnikbiznesu.pl, zawierający treści o tematyce podatkowo-księgowej. Docelowo portal ma być istotnym źródłem wiedzy dla osób prowadzących działalność gospodarczą w Polsce oraz platformą dystrybucji nowych produktów dedykowanych przedsiębiorcom.
e-Kiosk SA jest największym dystrybutorem e-prasy w Polsce, który skupia w jednym miejscu zarówno katalog e-prasy, ebooków jak i audiobooków. Celem spółki jest udostępnienie pełnej oferty publikacji, periodyków i książek w wersji cyfrowej. e-Kiosk rozwija też dystrybucję oprogramowania i świadczy usługi e-commerce dla wydawnictw. Do spółki należą brandy: eKiosk.pl, eGazety.pl, Nexto.pl oraz eContentLAB.pl.

Od października członkiem zarządu e-Kiosku jest Michał Kaczmarski, który objął także nowo utworzone w strukturach Gremi Media (większościowy akcjonariusz e-Kiosk SA) stanowisko dyrektora subskrypcji e-commerce.
W drugim kwartale 2022 roku e-Kiosk przy przychodach na poziomie 3,69 mln zł wypracował zysk netto o wartości 1,44 mln.











