E_misja Interactive 360 dla Danfoss

Agencja E_misja Interactive 360 (NuOrder Group) wygrała przetarg na stałą i kompleksową obsługę e-marketingową marek należących do działającej w branży ogrzewniczej i ciepłowniczej firmy Danfoss Polska.

km
km
Udostępnij artykuł:

Współpraca obejmować będzie kompleksowe zarządzanie serwisami internetowymi klienta i realizowanie działań wsparcia w sieci.

Agencja została wybrana w wyniku przetargu. Umowa została zawarta na czas nieokreślony.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?