E_misja Interactive 360 dla Grupy Lafarge

E_misja Interactive 360 przeprowadzi działania marketingowe dla światowego lidera w produkcji materiałów budowlanych – Grupy Lafarge.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Agencja E_misja Interactive 360 (NuOrder Group) została wyłoniona w drodze przetargu spośród innych konkurujących agencji. Zadaniem postawionym przed agencją jest stymulacja sprzedaży poprzez zbudowanie efektywnego kanału dotarcia do klientów indywidualnych marki, zakładającego silne wykorzystanie efektu ROPO (Reseach Online, Purchase Offline).

Lafarge to światowy lider w produkcji materiałów budowlanych. Grupa Lafarge obecna jest w 64 krajach i koncentruje rozwój swojej działalności na szybko rosnących rynkach, zwłaszcza w Azji oraz na Bliskim Wschodzie. W Polsce firma jest obecna od 1995 roku inwestując w naszym kraju ponad 2 miliardy złotych. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"