E_misja Interactive 360 dla Timexa

E_misja Interactive 360 prowadzi kompleksowe działania Interactive, WoMM i Social Media dla pulsometrów marki Timex.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Zadaniem agencji jest zbudowanie świadomości marki Timex jako producenta pulsometrów oraz  edukacja konsumentów w tej kategorii produktowej.

Przed rozpoczęciem działań agencja przeprowadziła research sieci i forów internetowych, pozwalający zidentyfikować potrzeby różnorodnych grup docelowych marki. Na podstawie uzyskanych insightów konsumenckich agencja E_misja Interactive 360 zbudowała serwis ekspercki Trenujmadrze.pl, ściśle odpowiadający na potrzeby potencjalnych klientów marki Timex.

- Pomiar pulsu to nieodłączna cecha nowoczesnego podejścia do uprawiania sporu. Chcemy poszerzać wiedzę o mądrym treningu wśród internautów, zachęcając do ćwiczeń z pulsometrem. Wiedza wynikająca z monitoringu pracy serca pozwala nie tylko polepszać osiągi - to także inwestycja w świadomość ciała i możliwość poznania swoich możliwości, mówi Bartosz Szlązkiewcz, Marketing Manager Timex Group Polska. – Wierzymy, że serwis TrenujMądrze.pl będzie platformą edukacyjną dla osób aktywnych oraz płaszczyzną wymiany poglądów i doświadczeń treningowych, dodaje.

Serwis Trenujmądrze.pl stanowi kompleksowe centrum wiedzy o zagadnieniach związanych z treningiem i wpływem pulsu na jego efektywność. Zastosowanie takiego rozwiązania pozwoliło agencji rozszerzyć kategorię produktową na osoby niezwiązane bezpośrednio ze sportem i budować szerszy, niż początkowo założony zasięg – włączając np. osoby odchudzające się. Opracowanie dużego wolumenu treści eksperckich pozwoliło na maksymalne wykorzystanie możliwości pozycjonowania organicznego oraz budowę efektywnych kampanii performance marketingowych. Nadrzędnym celem serwisu jest edukacja klientów w zakresie wykorzystania pulsometrów i wykreowanie ekspertów marki Timex. Ponadto serwis stanowi istotne wsparcie kanałów e-commerce marki.

Za działania WoMM i Social Media odpowiada agencja 6ix WoMM & Social Media. W zakres obowiązków agencji wchodzi m.in. prowadzenie profilu Trenujmądrze.pl na facebook’u oraz komunikacja na forach internetowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"