Zadaniem agencji było stworzenie wizerunkowego serwisu wprowadzającego użytkowników w świat marki, który umożliwi im wygodne i intuicyjne przeglądanie produktów oferowanych przez markę Solar. Nowy serwis jest istotnym narzędziem pełniącym funkcję wsparcia kanałów e-sprzedaży. Marki z grupy NuOrder (E_misja Interactive 360 i 6ix WoMM & Social Media) prowadzą kompleksową obsługę działań interaktywnych, WoMM i Social Media marki Solar. W zakres działań wchodzą m.in. kampanie display’owe, kampanie SEM budujące traffic do platformy e-commerce Solar i serwisu marki oraz budowa dodatkowych narzędzi.
Działania interaktywne są prowadzone przez E_misję Interactive 360 (NuOrder Group), za działania WoMM i Social Media odpowiada 6ix WoMM (NuOrder Group), za strategię i jej odpowiednie wdrożenie odpowiada Natalia Kucza - Konsultantka ds. Strategii współpracująca z NuOrder. Nowy serwis kolekcji marki Solar jest dostępny pod adresem http://www.solar-company.com.pl/












