Odbiorcy kampanii mogą w komunikatach odczytać intrygujące hasła i dane liczbowe, które nawiązują do ważnych rozwiązań obsługowych. Autorzy projektu zrezygnowali z wykorzystania zdjęć, by podkreślić jej przekaz.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/innogy-polska-oferta-cena-poznajmy-sie ##
- Ludzie chcą załatwiać swoje sprawy szybko i wygodnie. Dlatego w kampanii skupiliśmy się na wysokiej jakości obsługi, ułatwieniach dla klientów, praktycznej edukacji i wsparciu. Intrygującą formę komunikacji popieramy danymi, które pokazują, że E.ON wie, jak dbać o potrzeby swoich klientów – mówi Agnieszka Gozdek, strategy director & partner 180heartbeats + Jung v. Matt, agencji, która opracowała koncept kampanii.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/innogy-polska-rebranding-e-on ##
Druga część kampanii przedstawia narzędzia, które E.ON Polska oddaje w ręce klientów, by mogli oni w prosty sposób kontrolować wydatki na energię. Rozwiązania takie, jak e-odczyty, czy wykresy zużycia energii pozwalają klientom w prosty i wygodny sposób kontrolować swoje zużycie energii elektrycznej i monitorować jego zmiany. Wszystkie rozwiązania digitalowe E.ON mają pomóc klientom zoptymalizować wykorzystanie energii i wydatki na nią.

Kampania będzie trwała przez cały wrzesień i zobaczymy ją na nośnikach OOH. Przekazy pojawią się też w radiu, w kanałach online, a także w mediach społecznościowych.

Odsłonę marketingową kampanii opracowała i realizuje agencja 180heartbeats + Jung v. Matt, , która w wyniku wygranego przetargu z przeprowadziła rebranding innogy w E.ON. Od strony public relations firmę wspiera agencja MSL.











