E.ON Polska oswaja prądożerców

Wystartowała kampania edukacyjna E.ON Polska poświęcona efektywnemu i świadomemu wykorzystywaniu energii elektrycznej w domu. Głównymi bohaterami są prądożercy – urządzenia codziennego użytku o dużym zapotrzebowaniu na prąd. Reklamy przekonują, że każde z nich można łatwo oswoić.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
E.ON Polska oswaja prądożerców

Nowa kampania E.ON skupia się w szczególności na prądożercach, czyli urządzeniach elektrycznych z dużym apetytem na prąd. Głównymi bohaterami są takie sprzęty jak: pralka, lodówka, piekarnik, konsola do gier i telewizor. Okazuje się, że można je w prosty sposób oswoić, stosując odpowiednie zasady ich użytkowania.

Tym razem działania E.ON skierowane są zarówno do dorosłych, jak i do dzieci. Pokazują, że oszczędzanie energii to ważny temat, w który mogą zaangażować się całe rodziny.  

– Od lat wspieramy naszych klientów i zachęcamy ich do zmniejszania swojego zużycia energii. Wiemy jednak, że wymaga to zaangażowania wszystkich domowników. Kampania „Oswoić prądożerców”, dzięki zabawnej, przyjaznej formie, przyciąga uwagę nawet najmłodszych i może stać się źródłem wspólnych rozmów o oszczędzaniu prądu. Dodatkowo dzielimy się praktycznymi wskazówkami, które pozwolą realnie zmniejszyć zużycie energii w domach. – mówi Małgorzata Nieciecka-Sosińska, managerka marketingu B2C w E.ON Polska.

Kampania pokazuje, że edukacja w zakresie efektywnego wykorzystywania energii elektrycznej w domu może być łatwa i przyjemna. E.ON stworzył interaktywne narzędzie – Kalkulator online Szkoda Prądu. Z jego pomocą dowiemy się, ile energii możemy zaoszczędzić, jeśli w codziennym życiu skorzystamy z kilku prostych porad.

Działania reklamowe potrwają do października. Obejmą nośniki OOH, w tym na siatkach wielkoformatowych i warszawskich autobusach, a także w prasie, na kanałach online oraz w mediach społecznościowych. Odsłonę marketingową kampanii, kreacje graficzne, landing page oraz Kalkulator online Szkoda Prądu opracowała agencja 180heartbeats + Jung v. Matt. Za działania digitalowe odpowiada agencja Sales & More. Od strony public relations akcję wspiera agencja MSL.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"