Z badania "Rachunki pod kontrolą konsumenta" przeprowadzonego przez Urząd Regulacji Energetyki wynika, że jedynie 23 proc. Polaków potrafi określić roczne zużycie energii w swoim gospodarstwie domowym. Dodatkowo aż 66 proc. badanych obawia się niekontrolowanego wzrostu cen prądu.
Nowa odsłona kampanii pod hasłem "Pewna Energia z Gwarancją", stworzona i zrealizowana przez 180heartbeats + Jung v. Matt na zlecenie E.ON, koncentruje się na budowaniu poczucia bezpieczeństwa ekonomicznego i energetycznego Polaków. Jest to możliwe dzięki ofercie E.ON, w ramach której klienci mogą skorzystać z gwarancji stałych cen energii aż na trzy lata.
– Wszyscy wiemy, jak istotnym elementem budżetu każdego gospodarstwa domowego są koszty energii. Dlatego tworząc komunikację akcji, która w realny sposób zwiększa przewidywalność wydatków, postawiliśmy na prostą i jasną narrację. Jesteśmy przekonani, że dzięki wykorzystaniu zarówno tradycyjnych, jak i cyfrowych nośników kampanii, dotrze ona skutecznie do jak największej grupy mieszkańców Warszawy i spełni nie tylko swój marketingowy, ale też edukacyjny wymiar – podkreśla Łukasz Deoniziak, business & experience marketing director w 180heartbeats + Jung v. Matt.

Podobnie jak w przypadku pierwszego etapu, realizowanego we wrześniu, również teraz kampanii towarzyszy hasło "Włącz stałe ceny prądu na 3 lata!", które zostało uzupełnione o myśl przewodnią: "To, co ważne, zasługuje na pewną energię". Hasło to ma wzmacniać przekonanie, jak kluczowe dla stabilności domowego budżetu jest utrzymanie jednolitej ceny energii w długim okresie.
Drugi etap kampanii wystartował w październiku. Realizowany jest w szerokim zakresie – obejmuje nośniki OOH, formaty digitalowe, a także działania wideo i reklamy display.











