W e-sklepie z kosmetykami Beglossy.pl kobiety stanowiły w czerwcu br. 93,1 proc. wśród 233,9 tys. użytkowników, a w serwisie Mango.com oferującym odzież (także dla mężczyzn i dzieci) - 91 proc. ze 188,4 tys. odwiedzających - wynika z danych Megapanelu PBI/Gemius opracowanych przez Wirtualnemedia.pl. Są to dwie witryny najbardziej zdominowane w Polsce przez internautki - na kolejnych stronach z zestawienia udział kobiet wynosi 83-87 proc.
Wśród dalszych stron najwięcej jest e-sklepów z odzieżą i dodatkami dla kobiet (Brey.pl, Pakamera.pl, Modbis.pl, Guiosque.pl), są też drogerie internetowe Nocanka.pl i Superpharm.pl. Listę uzupełniają serwis Gurbacka.pl o zdrowym jedzeniu i e-sklep zoologiczny Krakvet.pl.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/polki-pl-kafeteria-pl-i-wizaz-pl-na-czele-serwisow-kobiecych-wp-pl-i-onet-z-najpopularniejszymi-sekcjami-top-10 ##

Zaznaczmy, że wszystkie serwisy e-commerce’owe z kategorii odzieżowej odwiedziło w czerwcu 8,49 mln polskich internautów, a kobiety stanowiły 61,7 proc. z nich. Strony dotyczące kosmetyków miały 1,98 mln odwiedzających, w tym 67,1 proc. kobiet.
Na 20 najpopularniejszych serwisach udział kobiet i mężczyzn wśród polskich użytkowników jest dość wyrównany. Największa nierównowaga jest w przypadku Blogspot.com, gdzie kobiety w czerwcu stanowiły 58,2 proc. odwiedzających. Z kolei mężczyźni najbardziej przeważali na Money.pl i Adobe.com. stanowiąc odpowiednio 55,7 proc. i 55,6 proc. wszystkich użytkowników.
Najmniejsza, minimalna, różnica między odsetkiem kobiet i mężczyzn wśród polskich użytkowników jest na YouTubie, a niewiele większe dysproporcje (poniżej 1 pkt proc.) - na Interii i Fakt.pl.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/najpopularniejsze-serwisy-tematyczne-w-lipcu-2015-roku ##











