E-strzał w dziesiątki - rekordy wygrane w loterii

Database Marketing jest odpowiedzią na problem, jak zwiększyćlojalność nabywców oraz rozpoznawalność własnych produktów.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

"Świetna kampania Database Marketingu - Loteriada dlaTotalizatora Sportowego - powstała na bazie unikalnego kreatywnegopomysłu i wykorzystała wszystkie interaktywne kontakty zkonsumentem: www, e-mail i sms. Na stronie www.loteriada.pl w ciągu miesiącaodnotowano ponad 272.000 zarejestrowanych aktywnych kont, którzywyrazili zgodę na przetwarzanie ich danych w celach marketingowych.48% uczestników, czyli 130.000 osób, skorzystało z dodatkowejszansy." - powiedział Mariusz Kokoszkiewicz, dyrektor zarządzającyWebtel podczas prezentacji pt. "E-Strzał w dziesiątki - rekordywygrane w loterii" podczas konferencji Internet Group "Marketing -wyzwania przyszłości".

Database Marketing jest odpowiedzią na problem, jak zwiększyćlojalność nabywców oraz rozpoznawalność własnych produktów. Wmomencie dużego nasycenia usług, stworzenie relacji zakupowej jestjednym z kluczowych zadań stawianych przed działaniamimarketingowymi. Stan ducha i drżenie marketingowców determinujeświadomość, że po pierwsze - koszt pozyskania nowego Klienta jestznacznie wyższy od kosztu jego utrzymania, a po drugie - rynekciągle podnosi poprzeczkę i aktywność konkurencji w tym obszarzedeterminuje już działania praktycznie wszystkich spółek.

FUNDAMENTALNY POMYSŁ NA BAZĘ

W Database Marketing kluczem do sukcesu jest kreatywny pomysł, aefektem - unikalna, autorska baza: jedyna, własna, warta wielesetek tysięcy złotych, zgromadzona w krótkim czasie i conajważniejsze - nie ma jej żaden inny podmiot na rynku.

Database Marketing przynosi korzyści w obszarach: ilościzgromadzonych rekordów, kompletacji danych, aktualności posiadanychinformacji oraz segmentacji informacji.

Umiejętne znalezienie pomysłu kreatywnego - wykorzystanieschematu loterii - otwiera nowatorski i interesujący trend wkierunku inteligentnego i interaktywnego pozyskania bazy. Pójdźmyśladem największej loterii w polskim Internecie w roku 2008, bobijemy w niej absolutne rekordy! Czasu, odsłon i pozyskanychinformacji o konsumentach, chętnych do następnego kontaktu z naszejstrony.

REKORDY NA REKORDACH!... W LOTERIADZIE

Loteriada - równie emocjonująca jak Letnia Olimpiada w Pekinie -największa loteria w polskim Internecie w roku 2008 przygotowanadla Totalizatora Sportowego.Loteriada - stworzyła unikalną szansę na zgromadzenia centralnejbazy danych w oparciu o loterię. Inteligentnie konstruowana baza tonie tylko gromadzenie danych klientów Totalizatora Sportowego czyzwiększenie sprzedaży, ale również wzmacnianie wizerunku TS jakojednego z największych mecenasów polskiego sportu, w tym PolskiejReprezentacji Olimpijskiej. Gromadzimy rekordy i działamy naemocje!

WWW, E-MAIL I SMS I& JUŻ LOSUJESZ

Loteriada wykorzystała wszystkie interaktywne kontakty zkonsumentem. Na stronie www.loteriada.pl w ciągu miesiącaodnotowano ponad 272.000 zarejestrowanych aktywnych kont, którzywyrazili zgodę na przetwarzanie ich danych w celach marketingowych.48% uczestników, czyli 130.000 osób, skorzystało z dodatkowejszansy. Dodatkowa szansa to jeden z największych, ale nie jedynychsukcesów w ramach Loteriady - zaowocował znacznym poszerzenieminformacji gromadzonych o graczach. W ciągu miesiąca kampaniikażdego dnia gromadziliśmy prawie 5.000 rejestracji, a w kluczowychdniach - nawet do 20.000 rejestracji.

Jeden uczestnik potrafił zarejestrować nawet 18 kuponów w ciągumiesiąca, co pokazywało siłe sprzedażową kampanii. Umiejętnieskrojona komunikacja dotarła do wyjątkowej dla tego produktu grupy- ponad 200.000 kont w grupie do 25 lat.Co interesujące, dzięki segmentacji pokazującej wykształceniewiemy, że 3 zarejestrowanych ma wykształcenie średnie i wyższe!Prawie 90.000 osób wzięło udział w internetowym quizie - najszybszyczas odpowiedzi to 5 sekund, najdłuższy, który pozwalał na wygranieto 18 sekund! Internet to naprawdę szybkie medium.

"And last but not least - do końca do dziś nie wiemy, czynajwiększa kumulacja jest wynikiem Loteriady, czy Loteriadaodniosła sukces dzięki kumulacji - wiemy tylko, że te dwawydarzenia to duży sukces Totalizatora Sportowego w okresie trwanialoterii" - zakończył swoje wystąpienie Mariusz Kokoszkiewiczpodczas konferencji.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"