Kampania „Amica Wyzwanie” obejmuje cykl interaktywnych testów urządzeń AGD marki Amica prowadzonych przez osoby o różnym stopniu zaznajomienia z nowymi technologiami, sztuką gotowania oraz o odmiennych preferencjach. Testy w formie wideo - dostępne na stronie amicawyzwanie.pl - są prowadzone przez sprzedawcę AGD, inżyniera i designera, którzy wygrali casting do tej roli. W pierwszym odcinku kilkuletni chłopiec i koło gospodyń wiejskich korzystają z piekarnika Amica Integra z programatorem i-Cook Timer, próbując upiec kurczaka. W serwisie znajdują się również porady ekspertów oraz informacje o produktach i promocjach marki Amica.
Strona i akcja „Amica Wyzwanie” są wspierane działaniami reklamowymi w innych serwisach internetowych. Za strategię, kreację i realizację całej kampanii odpowiada agencja GoldenSubmarine, która materiały wideo przygotowała we współpracy z domem produkcyjnym Studio Mucha. Natomiast planowaniem i zakupem mediów na potrzeby akcji zajmuje się dom mediowy Equinox Polska.












