EA szuka agencji do obsługi budżetu reklamowego nowej gry z serii FIFA

Firma Electronic Arts ogłosiła przetarg na globalny budżet reklamowy kolejnej gry z serii FIFA - FIFA 12.

km
km
Udostępnij artykuł:

Za kampanie promujące poprzednie gry z serii, w tym FIFA 11 (więcej na ten temat), odpowiadała agencja Wieden & Kennedy Amsterdam. Wspólnie z agencją AKQA startuje ona również w przetargu na budżet gry FIFA 12, której premiera zaplanowana jest na jesień przyszłego roku. W postępowaniu udział mają wziąć również co najmniej trzy inne agencje reklamowe.

Niedawno firma Electronic Arts ogłosiła, że sprzedała 100 milionów egzemplarzy gier z serii FIFA, która na rynku obecna jest od 18 lat. Sama FIFA 11 w ciągu pierwszych pięciu dni sprzedała się w liczbie 2,6 miliona kopii.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"