Kanał Electronic Arts zanotował w br. najwięcej odtworzeń zamieszczonych na nim filmów spośród wszystkich polskich kanałów firm i marek na YouTubie. Przy czym w zestawieniu nie uwzględniono kont stacji telewizyjnych, dystrybutorów filmowych i wytwórni muzycznych, których treści wideo notują naturalnie wysokie wyniki oglądalności.
1. Electronic Arts: www.youtube.com/eapolska 2. Telekomunikacja Polska: www.youtube.com/tp 3. Leroy Merlin: www.youtube.com/leroymerlinpolska 4. Nokia Poland: www.youtube.com/nokiapoland 5. Cropp: www.youtube.com/cropptv 6. Old Spice: www.youtube.com/oldspicepolska 7. Knorr: www.youtube.com/codzisnaobiad 8. Netia: www.youtube.com/netiawolnoscwyboru 9. Kasia: www.youtube.com/mojeciasto 10. Tic Tac: www.youtube.com/swiezoscw2slowach

Kanał Electronic Arts jest tak popularny, ponieważ publikowane są na nim zapowiedzi, opisy i inne materiały dotyczące gier produkowanych przez tę firmę. Duża oglądalność kanału TP SA to przede wszystkim zasługa Serca i Rozumu, sympatycznych bohaterów reklam tego operatora, które oczywiście są tam zamieszczane. Natomiast na koncie Leroy Merlin dostępnych jest sporo filmików z poradami, jak urządzać i remontować dom i ogród.
- W bieżącym roku polskie kanały firmowe na YouTubie odnotowały rekordową oglądalność -- mówi Tomasz Czudowski, kierujący w Polsce sprzedażą oferty reklamowej serwisu. – Stanowią one przestrzeń umożliwiającą marketerom kreatywne przedstawienie marki oraz bezpośredni kontakt z użytkownikami i nierzadko stają się centralnym elementem komunikacji marki. Ze względu na zasięg naszego serwisu, wielu reklamodawców wykorzystuje go także do przeprowadzania konkursów i innych akcji niestandardowych - opisuje.












