eBay Polska z siecią Ad.Net

eBay Polska rozpoczął współpracę z firmą Ad.Net, która zajmie się pozyskiwaniem reklamodawców.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Zgodnie z umową zawartą pomiędzy firmami Ad.Net będzie m.in. sprzedawał powierzchnię reklamową na stronach eBay.pl, poszukiwał reklamodawców, promował serwis aukcyjny eBay w domach mediowych oraz wspierał działania promocyjne jakie serwis aukcyjny będzie przeprowadzał.

Wartość kontraktu zawartego pomiędzy firmami jest tajemnicą handlową. Umowa pomiędzy eBay Polska i Ad.Net została podpisana do końca tego roku z możliwością przedłużenia.

eBay jest największym światowym serwisem aukcji internetowych, z jego usług korzysta już ponad 222 mln użytkowników. W Polsce firma jest obecna od dwóch lat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech