W majowej kampanii wykorzystana zostanie prasa (turystycznedodatki Gazety Wyborczej i Dziennika), miesięczniki podróżnicze(Podróże, Voyage) oraz internet (m.in. nasza-klasa, onet.pl,interia.pl, wp.pl, google). W tym samym czasie, przy współpracy zTurespanią, logo Ecco Holiday pojawi się na billboardachpromujących Hiszpanię (miasta: Warszawa, Poznań, Trójmiasto,Wrocław, Kraków, GOP).
Ponadto, na początku maja, do 500 000 skrzynek pocztowychgospodarstw domowych w największych miast trafi ulotka ocharakterze poradnika pt. 'O czym warto wiedzieć przedwakacjami?'.
We wszystkich materiałach reklamowych Ecco Holiday będzieinformować klientów, że do kalkulacji cen oferty przyjęty zostałkurs 1 euro = 4,30 zł, a jeśli kurs euro spadnie, Ecco Holiday oddaklientowi różnicę.
Zwroty naliczane będą od ceny podstawowej (czyli z wyłączeniemopłat lotniskowych, paliwowych i ubezpieczenia) proporcjonalnie dospadku ceny euro, wg następującego klucza:

Kurs euro obniżenie ceny podstawowej4,29 - 4,10 / 0%4,09 - 4,00 / 5 %3,99 - 3,90 / 7 %3,89 - 3,80 / 9 %3,79 - 3,70 / 11 %3,69 - 3,60 / 13 %3,59 - 3,50 / 15 %3,49 i mniej / 17% i więcej
W przypadku wzrostu kursu euro, ewentualne dopłaty naliczanebędą analogicznie do powyższego przykładu wg następującegoschematu:Kurs euro Wzrost ceny podstawowej4,30 - 4,50 / 0%4,51 - 4,60 / 5 %4,61 - 4,70 / 7 %4,71 - 4,80 / 9 %4,81 - 4,90 / 11 %4,91 - 5,00 / 13 %5,01 - 5,10 / 15 %5,11 i więcej / 17% i więcej.
*Powyższy przykład dotyczy rezerwacji założonych w maju br. iobejmuje wyloty od 25 czerwca.











