„Efekt łaaaał” w świątecznej kampanii reklamowej sprzętu Samsung

Samsung Electronics Polska rozpoczął świąteczną kampanię reklamową, w której pokazuje, jak jego urządzenia wywołują „efekt łaaaał”. Akcja obejmuje przede wszystkim internet, outdoor oraz punkty sprzedaży.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Efekt łaaaał” w świątecznej kampanii reklamowej sprzętu Samsung

W ramach kampanii Samsung zamierza udzielać wskazówek, które z jego produktów będą najlepszymi upominkami bożonarodzeniowymi dla bliskich oraz najlepiej sprawdzą się w domu. - Chcieliśmy, by tegoroczna kampania przedświąteczna ułatwiła naszym klientom wybór najlepszych i niezapomnianych prezentów, na widok których obdarowani powiedzą jedynie „łaaaał”, a uczucie radości i zaskoczenia pozostanie z nimi na dłużej - mówi Olaf Krynicki, rzecznik prasowy Samsung Electronics Polska.

Akcja obejmuje też oferty promocyjne: przy zakupie drukarki Samsung - darmowy czarny toner, przy zakupie wybranych produktów z listy m.in. Galaxy S6, Galaxy Tab S2, wybranych modeli telewizorów Smart TV - bezpłatny dostęp do zawartości premium na Player.pl przez trzy miesiące. Ponadto klienci, którzy zakupią produkty w Samsung Brand Store w dniach 19-20 grudnia, będą mogli liczyć na bezpłatne zapakowanie prezentów, upominki i świąteczne gadżety.

grafika

Akcja reklamowa będzie obejmować radio, outdoor, internet (m.in. strona Prezenty.samsung.pl, aktywności w social media), katalogi produktów (internetowe i drukowane) oraz materiały informacyjne w Samsung Brand Store.

Kampania potrwa do końca br., będzie podzielona na kilka odsłon, z największą intensywnością będzie prowadzona od początku grudnia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"