Efekton Awards: złoto dla OS3 multimedia za Monopoly

Zwycięzcą pierwszej edycji konkursu Efekton Awards została agencja OS3 multimedia - za kampanię promującą grę Monopoly. Pozostałe nagrody przyznano firmom 121 PR, 180 heartbeats oraz Cube Group i Netsales.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

OS3 multimedia otrzymała nagrodę Gold Efekton 2011 w kategorii kampanii wizerunkowych. Agencja przeprowadziła na zlecenie Hasbro Poland głosowanie w serwisach społecznościowych na polską planszę do gry Monopoly (zobacz case study tej kampanii).

Nagrodę Silver Efekton 2011 przyznano za trzy inne akcje. Agencja 121 PR otrzymała ją - w kategorii zdrowia - za akcję „Seks to zdrowie” w ramach kampanii Polpharmy na rzecz zdrowia seksualnego. Agencję 180 heartbeats wyróżniono w kategorii innowacyjności za Nokia Snake - interaktywny post na Facebooku (na zlecenie Nokii). Natomiast agencja Cube Group i sieć afiliacyjna Netsales dostały nagrodę w kategorii telekomunikacji za program afiliacyjny dla Orange.

W Efekton Awards nagradzana jest efektywność działań marketingowych w internecie. Kampanie są oceniane przez jury złożone z przedstawicieli agencji interaktywnych i performance-marketingowych, domów mediowych, sieci reklamowych, wydawców oraz innych specjalistów z rynku mediów i reklamy internetowej. Konkurs organizuje Central European Quality Institute, a nad poprawnością głosowania czuwa firma doradcza KPMG.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu