Efektywne wykorzystywanie marketingu sportowego

Celem konferencji organizowanej wspólnie przez Ciszewski MSL Marketing Sportowy oraz Sport.pl jest przedstawienie z różnych perspektyw procesu zintegrowanej komunikacji marketingowej. Do prelekcji zostali zaproszeni specjaliści z branż, które są beneficjentami działań marketingu sportowego. Głos zabiorą uczestnicy poszczególnych etapów procesu, zaczynając od strategów poprzez zleceniodawców, wykonawców, a także dziennikarzy i sportowców.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Jak skutecznie komunikować działania w kontekście UEFA EURO 2012™ opowie  Zofia Bugajna – Account Director Ciszewski MSL Marketing Sportowy oraz Mikołaj Piotrowski - dyrektor ds. komunikacji spółki PL.2012, który był odpowiedzialny za koordynację i nadzorowanie przedsięwzięć przygotowawczych UEFA Euro 2012™. Współpracę sponsorską z markami podczas Igrzysk Olimpijskich w Londynie zrelacjonuje dla gości dyrektor marketingu PKOL – Ireneusz Kutyła. Marcin Gadziński ze Sport.pl przedstawi największych przegranych oraz wygranych w mediach w roku 2012.

Na konferencji zostanie poruszony także temat zarządzania arenami sportowymi oraz sposobów doboru odpowiednich narzędzi marketingowych do badania wizerunku sportowca. Tymi tematami zajmą się specjaliści Pentagon Research oraz SMG/KRC Millward Brown. Przykłady współpracy sportowca z partnerami oraz sponsorami zostaną przedstawione z perspektywy trzykrotnego mistrza Polski w rajdach samochodowych – Kajetana Kajetanowicza, z którym porozmawia Michał Pol.

Marketing sportowy ze strony przedsiębiorstwa inwestującego w sport  przedstawią dyrektorzy marketingu firm wspierających Inter Mediolan oraz reprezentację Polski w żużlu. O sporcie w mediach społecznościowych opowie dr Seweryn Dmowski z Uniwersytetu Warszawskiego.

- Konferencja będzie doskonałym momentem na podsumowanie mijającego roku, który był bogaty w największe wydarzenia sportowe. Będzie to także okazja, aby spojrzeć na wyzwania stojące przed branżą w przyszłości oraz porozmawiać o tym, jak dobierać do nich strategie, aby były kompleksowe i stosowały odpowiednie narzędzia komunikacji w marketingu sportowym – mówi Jerzy Ciszewski – prezes Ciszewski MSL Group Poland.

Pełna lista prelegentów wraz z tematami wystąpień:

- Marcin Gadziński – Sport.pl

2012: Wygrani i przegrani w mediach sportowych

- Zofia Bugajna – Account Director Ciszewski MSL Marketing Sportowy

Praktyczne wykorzystanie dużej imprezy sportowej do osiągnięcia zamierzonych celów biznesowych na przykładzie UEFA EURO 2012

- Ireneusz Kutyła – Dyrektor Marketingu PKOL

PKOL a Igrzyska Olimpijskie

- Mikołaj Piotrowski - Dyrektor ds. Komunikacji PL.2012

Efekt Polski albo Efekt Barceloński. Czy Polsce udało się powiedzieć „Hello Europe” podczas Euro 2012?

- Grzegorz Filipek – Dyrektor Marketingu marki Oknoplast

Sponsoring Interu Mediolan – budowanie polskiej marki na rynkach zagranicznych.

- Kajetan Kajetanowicz –Trzykrotny Mistrz Polski w rajdach Samochodowych

Kajetan Kajetanowicz - Trzykrotny Mistrz Polski. Marketing sportowy z perspektywy sportowca.

- Michał Gradzik - Pentagon Research

- Łukasz Lazarewicz – Polska Liga Koszykówki

W jaki sposób nowoczesne stadiony mogą na siebie zarabiać? Optymalne modele zarządzania arenami piłkarskimi.

- Mateusz Jaworowski – SMG/KRCMillward Brown

TGI Sport. Narzędzie Sport Level do wsparcia decyzji sponsoringowych w marketingu sportowych

- dr Seweryn Dmowski – Uniwersytet Warszawski

Futbol w social media - UEFA EURO 2012 i Igrzyska Olimpijskie w Londynie 2012

- Wojciech Jankowski – Nice Polska

Pasja + wizja = sukces w marketingu sportowym.

Wstęp na konferencję jest bezpłatny po wcześniejszym potwierdzeniu obecności na adres mailowy: zaproszenie@publicrelations.pl.

Data: 15 listopada

Godzina: 10.00 – 13.30

Miejsce: Agora S.A., ul.Czerska 8/10

Szczegóły znajdziecie Państwo na stronie:

Więcej informacji udziela Jakub Kuźmicki:

Tel.:  +48 22 278 38 15, Kom.: +48 534 734 101

O MSLGROUP

MSLGROUP, należąca do Grupy Publicis, jest wyspecjalizowaną w komunikacji i budowaniu zaangażowania grupą doradców, we wszystkich aspektach strategii komunikacji, począwszy od PR’u konsumenckiego, poprzez komunikację wewnętrzną, Public Affairs, zarządzanie reputacją, komunikację kryzysową a skończywszy na zarządzaniu eventami. MSLGROUP zatrudnia ponad 3 000 osób w 22 krajach. W Polsce należą do niej firmy: Ciszewski MSL, Ciszewski MSL Financial Communications oraz MSL Warsaw. Wraz z agencjami afiliowanymi i partnerskimi sieć liczy 4 000 pracowników w 83 krajach. W chwili obecnej ta największa sieć w Chinach i Indiach, oferuje strategiczne doradztwo i doskonałą znajomość potrzeb konsumenckich oraz  atrakcyjne pomysły, za którymi zawsze podąża ich mistrzowskie wykonanie.

Dowiedz się o nas więcej: www.mslgroup.com / http://blog.mslgroup.com / Twitter: @msl_group / youtube.com/mslgroupofficial.

O Publicis Groupe

Publicis Groupe jest trzecią największą siecią komunikacyjną na świecie oferującą pełen zakres usług i umiejętności: reklamy tradycyjnej i digitalowej, Public Affairs, eventów, zakupu mediów i komunikacji. Główne marki sieciowe koncernu to Leo Burnett, MSLGROUP, PHCG (Publicis Healthcare Communications Group), Publicis Worldwide, Rosetta, Saatchi&Saatchi oraz VivaKi - główny akcelelator grupy w obszarze media i digital, w którego skład wchodzą Digitas, Razorfish, Starcom MediaVest i ZenithOptimedia. Publicis Group jest obecna w 104 krajach i zatrudnia 50 000 najwyższej klasy specjalistów.

WWW: publicisgroupe.com | Twitter:@PublicisGroupe | Facebook: www.facebook.com/publicisgroupe

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online